Пятница, 17.05.2024, 22:35
Приветствую Вас Гость | RSS

Мой сайт

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 168
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Главная » Архив материалов

Dostlar, sizi qorxutmaq istəmirəm, lakin bunları hər kəs bilməlidir. Övladlarınıza da danışın və oxutdurun.

Əgər metro yoluna yıxılmısınızsa, həmin yerdən platformaya qalxmağa qəti cəhd göstərməyin!

Çox adam, həqiqətən də, platformadan relsə yıxılanda nə etmək lazım olduğunu bilmir.

Gəlin, bu barədə ətraflı danışaq.

Uzaqdan başlayaq, bu çox vacibdir.

Metro qatarları nəylə hərəkət edirlər? Elektriklə. Bu hamıya məlumdur.

Bəs onlar elektriki hardan götürürlər? Bax, burda insanların versiyaları şaxələnir...

Qatar 2 adi hərəkət relsi üzərində gedir, onlarla paralel, platformanın altında isə 3-cü – elektriklə yüklənmiş kontakt ... Читать дальше »

Просмотров: 128 | Добавил: mekteb | Дата: 24.05.2021 | Комментарии (0)

1. Başınıza gələn xoş hadisələri yazın. Sizin üçün faydalı olan insanlara və vəziyyətlərə görə təşəkkür edin.

2. Hər gün gülümsəyin, gülüş beyinə xoşbəxt olduğunuza dair siqnal göndərir və xoşbəxt olduğunuz zaman əhval-ruhiyyənizi qaldıran endorfin ifraz edir.

3. Gündə ən azı 30 dəqiqə meditasiya ilə məşğul olun. Günəş bir neçə ağac və ya çiçək üçün deyil, bütün dünya üçün işıq saçır. Meditasiya zamanı bu cür düşüncələr beyinə əlavə enerji verir.

4. Xəyalınızı vizuallaşdırın! "Xəyallar xəritəsi"ni qurun və meditasiya zamanı 5 dəqiqə ərzində onu düşünün.

5. Sağlamlığınızı yaxşlaşdırın, müntəzəm olaraq sağlam qida yeyin, istirahətə vaxt ayırın. Unutmayın ki, özünü yorğun və tükənmiş hiss etdikdə pozitiv düşünmək çətindir.

6. Pozitiv ifadələrdən istifadə edin və hər gün pozitiv hekayələr oxuyun. Həyat bizim çəkdiyimiz bir mənzərədir, həll etməli olduğumuz məsələ deyil!

7. Duruşunuza diqqət yetirin: düz oturun, gülümsəyin, dərind ... Читать дальше »

Просмотров: 157 | Добавил: mekteb | Дата: 04.05.2021 | Комментарии (0)

Professor əlinə su dolu stəkanı götürüb tələbələrdən soruşdu:

- Siz necə düşünürsünüz, bu stəkanın ağırlığı nə qədərdir?

Zaldan müxtəlif cavablar eşidildi:

- Təxminən 200 qram!

- Yox, 300 qram!

- Bəlkə də 500 qram.

Professor dedi:

- Mən özüm də dəqiq bilmirəm. Çəkməmişəm, deyə bilmərəm. Amma indi əsas məsələ bu deyil. Mənim sualım başqadır:

- Mən bu stəkanı bir neçə dəqiqə əlimdə tutsam, nə baş verəcək?

- Heç nə! – tələbələr dedi.

- Doğrudur! – professor davam elədi. Bəs bu stəkanı əlimdə 2 saat tutsam, o zaman nə olar?

- Əliniz ağrımağa başlayacaq.

- Bəs bütün gün?

- Əliniz keyiyəcək. Əzələlərinizdə ağrılar olacaq. Hətta xəstəxanaya da düşə bilərsiniz.

Professor davam elədi:

- Bəs sizcə mən onu bütün günü əlimdə tutsam, stəkanın ağırlığı azalacaqmı?

- Xeyr! – tələbələr əminliklə cavab verdilər.

- Bəs bütün bu problemi həll etmək ü ... Читать дальше »

Просмотров: 103 | Добавил: mekteb | Дата: 22.04.2021 | Комментарии (0)

1.❗Gündəlik özünütəhlil

Hər gün 5-10 dəqiqə özünütəhlilə, yəni düşüncə tərzinizin qiymətləndirilməsinə sərf edin. Gün ərzində ağlınıza hansı fikirlərin gəldiyini izləyin, baş verən hadisələrə necə reaksiya verdiyinizi yoxlayın və bu və ya digər qərarın səbəblərini araşdırın.

Bu məşqi gün ərzində bir neçə dəfə yerinə yetirməyiniz tövsiyə olunur.

2.❗Yeni informasiya mənbələri

Öyrəşmədiyiniz formatlardan istifadə etməyə çalışın. Məsələn, kitab oxumağı sevirsinizsə, diqqətinizi faydalı videolara yönəldin. Bununla da, beyniniz qeyri-adi fəaliyyət növü ilə üzləşmiş olacaq və nəticədə düşüncə tərziniz daha çevik olacaq. Fəaliyyətləriniz nə qədər fərqli olsa, koq ... Читать дальше »

Просмотров: 98 | Добавил: mekteb | Дата: 19.04.2021 | Комментарии (0)

"bir gün bir ana gəldi yanıma. Başladı 3-4 yaşlarında olan uşağından şikayət etməyə. Hocam, çox əsəbləşdirir məni. Bəzi hərəkətlərinə səbr edə bilmirəm. Televizora baxırıq imkan vermir. Qəsdən səslər çıxarır. Dayanmadan məni çağırıb yerli yersiz suallar verir. Hamıya sataşır. Oyuncaqların üstümüzə atır. Çağırırsan cavab vermir. Qab yuyuram, ətəyimi dartışdırır. Ağlayır, qışqırır, nə istədiyini özü də bilmir."

Elə bu cümlədə qadını saxladım. "Bəlkə o nə istədiyini bilmirsə siz ona kömək edəsiniz?" "Necə?"-dedi. Uzun-uzun danışdıq. Bir-iki həftə sonra qadın yanıma gəldi. Ağlayırdı. Narahat oldum.

"Hocam"-dedi. "Danışdıqlarınızı çox düşündüm. Hər şey dəyişdi gözümdə. Övladımın nə istədiyini tapdım. Qab yuyurdum bir gün. Gəldi, ətəyimdən tutdu. Oyuncağım qırıldı deyib yüksək səslə ağlamağa başladı. Başqa vaxt olsaydı, əşşi heçnə olmaz. Təzəsin alarıq deyərdim. Get işimi görüm deyərdim. Əlimi saxladım. Onunla bərabər qırıq oyun ... Читать дальше »

Просмотров: 101 | Добавил: mekteb | Дата: 15.04.2021 | Комментарии (0)

1. Səs tonunuza diqqət edin.

Yüksək səslə danışmaq uşağı daha aqressiv edir. Şüuraltı olaraq mənfi təsir göstərir.

2. Fiziki cəza olmaz!

Qəzəbinizi idarə etməyi bacarın. Uşağa qarşı səs yüksəltmək, vurmaq heç də doğru üsul deyil. Əgər uşağınızın qışqırmasını istəmirsinizsə, ilk növbədə siz bu cür davranmamalısınız.

3. Nümunə olun.

Siz düzgün davranın ki, uşağınız sizi nümunə götürsün. Unutmayın ki, uşaqlar böyükləri təqlid edərək böyüyür.

4. Müsbət davranışlarını mükafatlandırın.

Əvvəlcədən şərt kəsin. Məsələn, bu gün sözə qulaq asan uşaq olsan, yeməyini yesən, səsini yüksəltməsən, daha sakit olsan səni parka aparacağam. Amma əvvəlcədən hansı şərtlə hansı mükafatı verəcəyinizi mütləq ona deyin. Mükafatı sözünü tutduğu təqdirdə tez bir zamanda yerinə yetirin. Günün sonunda mükafatlandırın, gecikməyin,sonrakı günü gözləməyin. Əgər uşaq sözünü tutmayıbsa, mükafatlandırmağınız səhv hərəkət olar.

Mükafatlandırma hansısa bir ... Читать дальше »

Просмотров: 93 | Добавил: mekteb | Дата: 13.04.2021 | Комментарии (0)

 #motivasiya

Heç vaxt idmanla məşğul olmayan insan bir gündə atletə çevrilə bilməz. Eynilə gündəlik davranışınızı bir gecədə dəyişdirmək mümkün deyil. Öz üzərində iş, hansı formada ifadə olunursa olsun, həmişə əzmkarlıqdır. Və yüksək nəticələri yalnız kiçik və nizamlı addımlarla əldə etmək mümkündür.

❓ Mikroqərar nədir? Sadə dildə desək, mikroqərar – insanın özünə verdiyi və əsasən müsbət şəkildə formalaşdırdığı kiçik sözdür. O, konkret bir stimula bağlı olur və adətən çox enerji və səy tələb ... Читать дальше »

Просмотров: 89 | Добавил: mekteb | Дата: 13.04.2021 | Комментарии (0)

1.Tapmacalar həll edin.

2. Ambidekstriyanı inkişaf etdirin. Dişlərinizi fırçalamaq, saçlarınızı

daramaq, kompüterin siçanını idarə etmək və digər işləri sol əllə edin (adətən sağ əldən istifadə edirsinizsə).

3. Qeyri-müəyyənliyə və ikimənalılığa fikir verin. Paradoksları və optik illüziyaları sevməyi öyrənin.

4. Müəyyən müddətə bir və ya bir neçə hissiyyat orqanınızı söndürün: gözüyumulu yemək yeyin, qulaqları bağlayıb ev işlərini görün, duş qəbul edəndə gözlərinizi yumun.

5. İlk baxışdan bir-biri ilə əlaqəli olmayan mövzular arasında oxşarlıqlar tapın.

6. Klaviaturanın müxtəlif formatlarından istifadə edin.

7. Adi əşyalardan qeyri-adi şəkildə istifadə edin. Məsələn, mismarı çəkiclə deyil, başqa alətlə vurun.

8. Təxminlərinizi təkzib edin.

9. Yaradıcı düşüncəni inkişaf etdirin.

10. Ağlınıza ilk gələn və “düzgün” kimi görünən cavabdan kənara çıxın.

11. Reallığı transportasiya edin. Hər ... Читать дальше »

Просмотров: 89 | Добавил: mekteb | Дата: 12.04.2021 | Комментарии (0)

Hindistanda filləri yetişdirmək üçün kiçik olduqlarında ayaqlarına bir zəncir vuraraq dirəyə bağlayırlar. Əlbəttə ki, kiçik fil üçün bu zənciri qırmaq və ya payı çıxarmaq mümkün deyil. Kiçik fil əvvəlcə bütün varlığı ilə bundan canını qurtarmağa çalışır, təkrar-təkrar cəhd edir, amma nəticəni dəyişdirə və azadlığını qaytara bilmir. İllər keçir, fil böyüyür ... İndi bağlandığı payın və zəncirin onlarla qatını sındıra bilər. Ancaq fil heç vaxt belə bir cəhd göstərmir. Sərbəst ola bilməyəcəyinə inanmışdır, artıq qırılmayacaq şey filin zənciri deyil, inancıdır.

Просмотров: 126 | Добавил: mekteb | Дата: 26.02.2021 | Комментарии (0)

Məhsəti Gəncəvinin əsl adı Mənicə imiş. Deyilənlərə görə, Səlcuq hökmdarı Sultan Səncərlə söhbətlərinin birində Mənicə öz mühitində hamıdan kiçik və görünməz olduğunu söyləyir. Sultan isə onunla razılaşmayıb deyir: “To, meh-həsti”. (Sən hamıdan böyüksən). Başqa mənbədə Sultan Səncərin diqqətini onun gözlənilmədən yağan qar haqqında bədahətən söylədiyi bir rübainin çəkdiyi bildirilir: “Göylər sənə gümüşü xalça göndərib ki, atının nalı bulanmasın”. Sultan bu rübaini eşitdikdən sonra şairəni “Mə-histi” (Ən böyük) adı ilə mükafatlandırmış və onu öz yaxın əhatəsinə qəbul etmişdi.

Abbasqulu ağa Bakıxanovun “Gülüstani-İrəm” əsərinin “Nəticə” adlanan hissəsində irəli sürülmüş fərziyyəyə görə, “Məhsəti” “mah” və “səti” olmaqla iki sözdən ibərətdir və “böyük xanım” anlamına gəlir. Nəhayət, başqa bir ehtimala əsasən, bu ad &ldq ... Читать дальше »

Просмотров: 150 | Добавил: mekteb | Дата: 26.01.2021 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 19 »
Поиск
Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz